FAQ

1. Je výrobek pravý?

  • Ano. Všechny výrobky v našem obchodě jsou originální. Ne falešné a ne napodobování. Za originalitu našich produktů ručíme 5letou zkušeností a desítkami tisíc spokojených a vracejících se zákazníků. Většinou s názvem naší značky.

2. Nakupuji v STREET FASHION & CLOTHING STORE - DISTRICTFX.CZ. Co tyto pojmy znamenají?

Stav objednávky může být následující:

  • Novinka - náš systém internetového obchodu objednávku přijal a zaregistroval. Objednávka čeká na zpracování, když s ní skladový a logistický tým začne aktivně pracovat.

  • Zpracování - objednávka je ve fázi zpracování. Tým pro skladování a logistiku zajistí, aby se k vám vaše objednávka dostala co nejdříve.

  • Odesláno - objednávka byla odeslána a již je na cestě k vám :-)

3. Mohu zrušit nebo upravit svou objednávku?

  • Ano - pokud jsme ještě zboží neposlali. Objednávku můžete kdykoli zrušit nebo změnit.

  • Ne - pokud byla objednávka odeslána a již je u přepravce, znamená to, že již není v naší jurisdikci a lze ji nalézt u kurýrní služby.

Pokud chcete zrušit nebo upravit svou objednávku, neváhejte a kontaktujte nás prostřednictvím online chatu nebo e -mailu - hello@districtfx.cz

4. Jak zjistím správnou velikost oblečení a obuvi?

  • U každého produktu najdete tabulku velikostí. Tato tabulka vám pomůže vybrat správnou velikost. Pokud budete potřebovat jakoukoli pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Rádi pomůžeme. :-)

5. Potřebuji velikost, která není uvedena na produktu. Jak se objednám?

  • Pokud produkt nemá požadovanou velikost - znamená to, že produkt v dané velikosti v současné době není k dispozici. Zkontrolujte dostupné velikosti později, protože dostupnost produktů se aktualizuje denně a velikost, kterou hledáte, může být k dispozici později. Můžete nám ale také zavolat na - email: hello@districtfx.cz

6. Mohu vrátit objednané zboží nebo požádat o jeho výměnu?

  • Ano - všechny objednané produkty lze vrátit nebo požádat o jejich výměnu. Objednané produkty lze nahradit zcela jiným výrobkem nebo změnit velikost, pokud se originál z nějakého důvodu neshoduje. Pokud vám možnost výměny nevyhovuje - vrátíme vám cenu produktu. Výměna je možná do 14 dnů od převzetí zboží. Více informací o výměně zboží a možnostech reklamace najdete v sekci reklamační řád.

7. Objednaný produkt nesplňuje moje očekávání! Co dělat?

  • Garantujeme vrácení peněz! Pokud produkt, který jsme vám dodali, nesplňuje vaše očekávání, máte možnost získat peníze zpět. Vraťte produkt spolu s vyplněným reklamačním formulářem na naši adresu a my vám převedeme peníze na váš účet. Více informací o možnostech reklamace najdete v sekci reklamační řád.

8. Co mám dělat v případě stížnosti?

  1. Vyplňte reklamační formulář, který byl odeslán s vaší objednávkou, ale můžete si jej dokonce vytisknout z našeho webu - najdete ho zde.

  2. Nezapomeňte ve formuláři uvést číslo objednávky, svoji adresu, důvod výměny a nový produkt, u kterého byste nahradili stávající.

  3. Pokud vám bude vrácena platba, nezapomeňte na svůj bankovní účet. Pokud požadujete vrácení peněz poštovní poukázkou, stačí uvést vaši adresu, ale měli byste vědět, že za takové vrácení peněz účtujeme poplatek.

  4. Stížnosti budou vzneseny co nejdříve a náhradní zboží bude zasláno první třídou nebo kurýrem na vámi uvedenou adresu. Reklamace nebudou zasílány na dobírku!

Další informace naleznete v části Reklamační řád.

9. Jak mohu zaplatit za objednávku?

Za objednané zboží lze zaplatit třemi způsoby:

  • dobírka - platíte kurýrovi při převzetí zboží,

  • bankovním převodem - před odesláním zboží,

  • kreditní kartou přímo na našich webových stránkách - při zadávání objednávky.

10. Jak mi je zboží doručeno, jak dlouho trvá dodání a kolik stojí?

Zboží lze dodat:

  • s kurýrem GLS - cena 180 CZKa doba dodání 3-10 pracovních dnů.

POZOR! Pokud je objednávka u konce 2000 CZK, uhradíme náklady na doručení, nebudete platit nic. ;)

Vy si jako zákazník zvolíte způsob doručení, podle kterého je pro vás výhodnější.

11. Jak dlouho trvá dodání zboží?

  • U každého produktu je vpravo nahoře uvedena doba dodání. Pokud je zboží skladem, bude u vás do 3 pracovních dnů. Produkty jsou odesílány každý den, tak rychle, jak můžeme. Vše však závisí na dostupnosti produktu, který najdete také na pravé straně produktu výše.

12. Prosím objednejte si výrobek co nejdříve na určité datum - narozeniny, svátek, jako dárek a podobně. Přijedete do té doby?

  • V takovém případě určitě kontaktujte naše klientské centrum - e -mail: hello@districtfx.cz. Naši kolegové rádi zkontrolují, zda je datum, které požadujete, z naší strany proveditelné, a vaši žádost poskytnou. Jistě, to je jisté, že? ;)

Pokud jste odpověď na svou otázku nenašli, napište do online chatu nebo na e-mail: hello@districtfx.cz

STREET FASHION STORE - DistrictFX!